Doe ook eens wat!

6 april 2006

Doe ook eens wat!

De afgelopen periode heeft het bestuur van de SP veel reacties gekregen op het niet meedoen aan de Gemeenteraadsverkiezingen op 7 maart. Deze reacties liepen van verbazing via teleurstelling tot woede over het ontbreken op de kieslijst.

Ondanks deze reacties blijft het bestuur achter het genomen besluit staan. Dat neemt niet weg dat 7 maart ook voor ons een dag van gemengde gevoelens was. Enerzijds eens met het genomen besluit en anderzijds een zwarte dag door niet voor te komen in de uitslagenlijst van de Gemeente Apeldoorn.
Het bestuur gaat de komende tijd aan de slag om de Afdeling Apeldoorn op de kaart te zetten. Wij kunnen dat niet alleen. Graag maken wij kennis met leden die actief mee willen werken om van onze afdeling een succes te maken. Laat u niet afschrikken door het woord ‘actief’, ook als u weinig tijd heeft is uw inbreng van belang. Door uw (vrijwilligers-)werk, ervaring of persoonlijke omstandigheden kan u ons helpen met het inbrengen van informatie, ervaringen, ideeën, etc.
En heeft u iets meer tijd en zin dan hebben we ook nog wat dingen te doen!
Als u actief mee wil doen, denken en praten of u wil eerst over participatie praten neem dan contact op met één van onze bestuurleden.