Tribune bijlage 5 ZO-kranten: Geef uw buurt er vijf

13 februari 2009

Tribune bijlage 5 ZO-kranten: Geef uw buurt er vijf

ZO-krant voorjaar 2009De SP informeert via de ZO-krant – ook buiten verkiezingstijd – een aantal keer per jaar wat er speelt in binnen- en buitenland.
De krant wordt zo breed mogelijk huis-aan-huis verspreid door vele enthousiaste vrijwilligers en is nu ook online te lezen.
Ook verspreiden we in Apeldoorn de ZO-kranten, maar liefst 6.500 stuks. En als u mee wilt helpen dan zijn dat er weer 5 meer. En als alle Apeldoornse SP-leden meehelpen, dan verspreiden we in één keer maar liefst 1.500 exemplaren extra, een totale oplage van maar liefst 8.000 stuks in Apeldoorn!

Wilt u de volgende keer mee helpen om er meer dan vijf te verspreiden? Dan kunt u contact opnemen met onze Tribune en ZO-krant coördinator Jan Huiskamp via tel 06-55131917 of via e-mail janhuiskamp@tomaatnet.nl of via ons contactformulier.

RESULTATEN OPROEPEN

De oproepen die we in het recente verleden hebben gedaan hebben hun vruchten afgeworpen. Zo hebben we er weer een aantal Tribune en ZO-kranten bezorgers bij. Ook hebben we een paar aanmeldingen gehad van leden die opslagruimte aanboden. Hiervoor zijn we deze mensen zeer dankbaar, en bedanken wij hen hiervoor!