September in Apeldoorn in het teken van het Nationaal Zorgfonds

29 augustus 2016

September in Apeldoorn in het teken van het Nationaal Zorgfonds

Foto: SP

Apeldoorn kent vele mensen die hun eigen risico niet kunnen betalen, waardoor ze niet de zorg krijgen die ze nodig hebben. Ook zijn er mensen die geen geld hebben voor een aanvullende tandartsverzekering. Verder zijn er mensen die wel therapieën nodig hebben maar gewoonweg niet krijgen, omdat ze de aanvullende verzekering niet kunnen betalen. Een goede gezondheid -en daarmee gezondheidszorg- is een van onze basisbehoeftes.

Daarom organiseert SP Apeldoorn de maand van het Nationaal Zorgfonds!

Wij willen een Nationaal Zorgfonds met tandarts en therapieën in het basispakket, zonder eigen risico en zonder marktwerking. Lees het hele plan op www.nationaalzorgfonds.nl

Steun jij het Nationaal Zorgfonds ook? Maak dan een foto en laat heel Nederland weten dat het anders moet. Stuur je foto naar ons op en wij zullen hem op onze Facebookpagina (Apeldoorn voor Nationaal ZorgFonds) plaatsen. link https://www.facebook.com/ApeldoornNationaalZorgfonds/?fref=ts

Superzaterdag 17 september

Zaterdag 17 september gaat SP Apeldoorn met een groep SP'ers de wijk Zuid in. Wij gaan dan met de bewoners in gesprek over het Nationaal Zorgfonds. Woon jij niet in Zuid? Kom dan kort na de SuperZaterdag naar een speciale avond over het Nationaal Zorgfonds. Houd hiervoor onze Facebookpagina in de gaten.

Wil jij ook samen 1 vuist maken met de SP'ers en op Zaterdag 17 september met ons door de wijk Zuid lopen? Dan ben je meer dan welkom. Meld je aan op apeldoorn@sp.nl

Maastraat 4 , 7333JG in Apeldoorn . Van 10.00 tot 15.00

Wij gaan in SP Kleding. Vergeet zelf je kleding niet. Als je geen SP-kleding hebt, is een rood shirt een passend alternatief.

Bijeenkomst 23 september

Naast de speciale avond via Facebook, is er voor iedereen uit de regio die benieuwd is naar onze campagne en naar het Nationaal ZorgFonds op 23 september een bijeenkomst met film, discussie en muziek. Er zullen supporters, experts en activisten aanwezig zijn. Neem je vrienden, familie of collega's mee. Samen zetten we een volgende stap op weg naar betere zorg voor iedereen in Nederland.

Vrijdag 23 September 2016

Aanvang is 20:00, inloop vanaf 19:30u

Gigant, Nieuwstraat 377 Apeldoorn

Meld je aan op apeldoorn@sp.nl

Wil je ons helpen bij activiteiten zoals flyeren, bellen en andere organiserende activiteiten, laat het ons dan weten via apeldoorn@sp.nl

Samen sterk voor ONZE zorg!

Apeldoorn is voor mij te ver weg.
Graag ook actie in Zoetermeer!?