Apeldoorn bedankt!

16 maart 2017

Apeldoorn bedankt!

Foto: SP

Volgens de website van gemeente Apeldoorn, hebben we in Apeldoorn meer stemmen gekregen dan in 2012.

En daar zijn wij trots op!
Bedankt voor het vertrouwen.

2012 - 7791 stemmen
2017 - 8359 stemmen

De SP behaalt 14 zetels.‘200.000 gesprekken op straat, 2 miljoen flyers uitgedeeld, 60.000 mensen gebeld, 75.000 mensen gesms’t, 10.000 mensen op het Malieveld voor een Nationaal ZorgFonds. Daar ben ik ontzettend trots op’, aldus Roemer.

‘Natuurlijk had ik graag een kleine overwinning geboekt. Maar een paar maanden geleden gaf niemand nog een stuiver voor onze kansen. We hebben onszelf teruggeknokt en een basis gelegd om de komende jaren op door te bouwen.’

SP stemmers bedankt! We gaan door!

Reacties

Hoi, gaan jullie ook deelnemen in Apeldoorn. Het zou wel erg goed zijn. Wij zijn momenteel Raadslidloos nadat de leden ivm de megastal in Beemtebroekland, waar zaterdag voor gedemonstreerd wordt, door ons raadslid prima werd gevonden. Onze leden niet, zo waren er meer punten natuurlijk. Maar dit gaf de doorslag. Kortom wij staan machteloos en hebben mensen zoals jullie hard nodig in Apeldoorn.