Problemen met de verwarming in de flats aan de Pieter Saenredamstraat.

19 mei 2017

Problemen met de verwarming in de flats aan de Pieter Saenredamstraat.

Vanavond ging de SP afdeling Apeldoorn de straat op in de wijk Orden.
Afgelopen najaar waren er veel problemen met de verwarming in de flats aan de Pieter Saenredamstraat.

Dit hoorden we achteraf van een bewoner en we vonden het tijd om te horen of de nieuwe ketels hebben gezorgd voor de broodnodige verbetering. En ja er is weer warm water en ook de verwarming doet het weer. Dit is erg fijn voor de bewoners. Tijdens de gesprekken waren echter niet alle bewoners even tevreden. De bewoners hadden veel te vertellen en hierdoor hebben we helaas maar 2 van de 3 flats kunnen bezoeken.

Er zijn nog veel vragen die de bewoners bezig houden. We hebben van verschillende bewoners gehoord dat ze de leidingen wel erg vaak moeten ontluchten. Sommige bewoners zelf wel 2 keer per week. Wanneer ze hierover bellen krijgen ze steevast het antwoord: “Wanneer we komen en we moeten alleen ontluchten dan zijn de kosten voor u zelf”.

Ook zijn veel bewoners er niet gerust op dat het bij de komende winter wel goed gaat met de nieuwe ketels. “Wanneer ik zo vaak moet ontluchten en er komt telkens lucht in de leidingen dat kunnen de leidingen toch niet meer goed zijn?” Een andere bewoonster gaf aan dat ze elke avond voor een bepaalde tijd naar bed moest gaan omdat anders de waterleidingen zo’n herrie maakten. Hierover heeft ze gebeld en het antwoord was:” Dat is normaal mevrouw, dit komt door het uitzetten en krimpen van de leidingen.”

Wordt vervolgd………

Reacties

Na de nog Steeds niet opgeloste problemen met bv de verwarming is er tot op heden geen sinds de eindafrekening niet gestuurd. Reeds 2 maanden te laat

Daarnaast heb ik grote problemen met bureau Jeugdzorg die zonder enige wettelijke grondslag allerlei zaken uitvoerder. Graag contact 06---------2 M.L. Mackaaij