2 maart 2009

Buurten in de Buurt Orden

De SP afdeling Apeldoorn gaat samen met SP Tweede Kamerlid Remi Poppe op bezoek in de Apeldoornse wijk Orden om er huis aan huis ZO-kranten uit te delen en met de bewoners te praten over wat er leeft in de wijk.
Buurten in de Buurt Orden
SP Tweede Kamerlid Remi Poppe en de actieve leden van de SP in Apeldoorn zijn zaterdag 7 maart om 13.00 uur te vinden in de infostand op winkelcentrum Orden. Ze zullen aansluitend tot 15.00 uur in de omliggende straten huis aan huis gaan buurten.

Remi PoppeHet is één van de grootste SP-campagnes ooit: met ruim een miljoen ZO-kranten naar de mensen toe. ‘Buurten in de buurt’ om te horen wat er bij de mensen leeft, en zo nodig actie te ondernemen. Doel van deze campagne is vooral de buurten te bezoeken die niet behoren tot de veertig PR-wijken van voormalig minister Vogelaar en het kabinet.

Naast deze wijken zijn er namelijk nog honderden andere wijken in Nederland die ook een steuntje in de rug kunnen gebruiken. De SP vindt alle wijken belangrijk en vooral de mensen die er wonen, daarom is er tijdens alle bezoeken ruim aandacht voor de bewoners en hun welbevinden.