Buurten in de Buurt Orden II

15 mei 2009

Buurten in de Buurt Orden II

Zaterdag 16 mei gaat SP Apeldoorn voor de tweede keer ‘Buurten in de buurt’ Orden. Om er huis aan huis ZO-kranten uit te delen en met de bewoners te praten over wat er leeft in de wijk. Zowel in positieve als in negatieve zin.

Tussen 13.00 – 15.00 uur zullen de actieve leden van SP afdeling Apeldoorn te vinden zijn in de infostand op winkelcentrum Orden en in de omliggende straten.

Begin maart bezocht de SP afdeling Apeldoorn samen met SP Tweede Kamerlid Remi Poppe al eerder deze woonwijk. De SP vindt wijken belangrijk en vooral de mensen die er wonen, daarom is er tijdens het bezoek ruim aandacht voor de bewoners.

SP Apeldoorn bestuurslid Henk van Mullem is blij dat in navolging van de SP nu ook de PvdA een buurt in gaat om in contact te komen met de bewoners. Van Mullem hoopt tevens dat ook de andere politieke partijen het voorbeeld van de SP zullen gaan volgen. Om zo op de hoogte gebracht te worden van het onbehagen en welbehagen van de inwoners. ‘Omdat het dagelijkse leven zich nu eenmaal afspeelt in de buurt en de wijk waarin wij wonen, overal in Apeldoorn’ aldus Van Mullem.