Oproep: ga naar de FNV ‘65 blijft 65’ demonstratie in Deventer

11 november 2009

Oproep: ga naar de FNV ‘65 blijft 65’ demonstratie in Deventer

Op 21 november zijn er vier regionale manifestaties van de FNV tegen het verhogen van de AOW-leeftijd. De bijeenkomsten vinden plaats tussen 11:00 en 13:00 uur. De FNV zet ook bussen in. Vakbondsleden kunnen gratis met deze bussen mee. Kijk hiervoor op www.fnv.nl/crisistelijf.

65 blijft 65
We hebben speciale flyers besteld die we in Apeldoorn gaan verspreiden, die mensen oproept aanwezig te zijn in bijvoorbeeld Deventer op het Grote Kerkhof. We werken er zo aan om een maximaal aantal mensen naar de manifestaties te krijgen.

Wilt u op bijvoorbeeld uw werk de folders verspreiden dan kunt u contact opnemen met Stefan Kloosterboer e-mail sp@stefankloosterboer.nl of per telefoon 06-52336480.

Inmiddels hebben meer dan 150.000 mensen de SP volkspetitie ondertekend. Als SP mikken we landelijk op 250.000 als eindtotaal vóór de behandeling van de wet in de Kamer in december of januari. Ook daarna gaat de discussie nog door, want dan zijn de uitzonderingen en andere bepalingen aan de orde. Ga dus vooral door met het ophalen van handtekeningen!,

De handtekeningenlijsten kunt u downloaden op www.65blijft65.nl/actie. Bijvoorbeeld bij de acties op 21 november kunnen we er heel veel extra ophalen. Via www.65blijft65.nl zijn onze argumenten en reactie op de kabinetsvoorstellen te vinden. Oriënteer je goed, dat is van het grootste belang om anderen te kunnen overtuigen.