Fibroned, ingezonden brief De Stentor

3 februari 2010

Fibroned, ingezonden brief De Stentor

Bij de ingezonden brieven van 27 januari j.l. schreef J van Manen over overlast door Fibroned en Bedrijventerrein Apeldoorn Zuid.
Houd de Apeldoornse lucht gezond

Wij als SP Apeldoorn kunnen de heer of mevrouw J. van Manen en alle Matenaren vertellen dat SP Apeldoorn nog steeds tegen de komst van Fibroned is en tegen uitbreiding Bedrijventerrein Apeldoorn Zuid.

De SP heeft in het verleden (2002/03) i.s.m. Bezorgde Burgers Apeldoorn al heel vaak met succes actie gevoerd tegen de komst van Fibroned en toen ruim 4.000 handtekeningen opgehaald van Apeldoorners en 40.000 protestkaarten verspreidt. De handtekeningen zijn aangeboden aan onder meer de gedeputeerde van de Gelderse Provinciale Staten.

Matenaren, ook bij de nieuwe poging van Fibroned om voet aan de grond te krijgen in Apeldoorn, steunt SP Apeldoorn jullie tegen de komst van dit bedrijf en ook tegen Beekbergse Broek als bedrijventerrein, jullie uitloop naar de natuur buiten De Maten.

Bonnie ten Damme
Lijsttrekker SP Apeldoorn