Eindejaars boodschap SP Apeldoorn voorzitter Joke van der Meide

9 december 2010

Eindejaars boodschap SP Apeldoorn voorzitter Joke van der Meide

Aan het eind van een veelbewogen jaar wil ik een ieder die op wat voor manier dan ook een bijdrage heeft geleverd aan de activiteiten van de SP afdeling Apeldoorn daarvoor zeer hartelijk danken.
Want zonder medewerking van jullie, onze leden, bereiken we niet veel.
En ik hoop en verwacht dat wij het komende jaar weer op jullie kunnen rekenen.

SP Apeldoorn voorzitter Joke van der Meide
SP Apeldoorn voorzitter Joke van der Meide (Foto © Rob Voss)

Er is veel te doen, al op korte termijn, ons buskaartje wordt een stuk duurder, de gemeente beslist over de manier waarop er bezuinigd gaat worden op de minima, op de bibliotheek, op de WMO enzovoort.
Op donderdag 16 en vrijdag 17 december zullen wij samen met FNV Lokaal en hopelijk een heleboel andere maatschappelijke organisaties onze stem laten horen in het stadhuis.

Dat brengt mij op het volgende: het was de bedoeling van het SP afdelingsbestuur en de SP fractie om een eindejaarsbijeenkomst te houden in café de SAM SAM op vrijdag 17 december, dat gaat niet door. Nu er een extra gemeenteraadsvergadering is gepland op die avond, waar de besluiten over de bezuinigingen daadwerkelijk genomen gaan worden, gaan wij in plaats van te borrelen, actie voeren in het gemeentehuis. Ik hoop velen van jullie daar te ontmoeten.
Wil je daar meer over weten? Stuur dan een mailtje naar apeldoorn@sp.nl

Tot slot wil ik jullie allemaal fijne feestdagen wensen.

Joke van der Meide