OPROEP VAN DE CAMPAGNELEIDERS

3 maart 2015

OPROEP VAN DE CAMPAGNELEIDERS

Beste SP leden, op 18 maart a.s. gaat Nederland naar de stembus voor de Provinciale Staten verkiezingen.

Dat is het moment waarop mensen af kunnen rekenen met de enorme ongelijkheid, met de bezuinigingen op de zorg en met politici die de tweedeling verder laten groeien. Op 18 maart rekenen we af met dit kabinet.'
Nu is het onze kans om het verschil te maken. Maar dan moeten wij nog meer ons best doen om het maximaal mogelijke te bereiken. Er zijn affiches geplakt, folders en flyers verdeeld en wij zijn weer gezien op straat. Maar nu kan en moet het echte werk beginnen. Op zaterdag 7 en 14 maart a.s moeten we nog meer zichtbaar zijn. We zijn er klaar voor!

Foto: Bart Polman
Het gaat goed maar we hebben nog wel hulp nodig.
Op zaterdag 7 maart komt ons SP Tweede kamerlid Arnold Merkies ons ondersteunen bij de campagne in Apeldoorn. We staan deze zaterdag in centrum van Apeldoorn tussen 10.00 en 14.00 uur op de hoek Hoofdstraat/Kanaalstraat/Hofstraat.
De week hierop, op zaterdag 14 maart a.s. zullen de Gelderse SP statenleden tussen 10.00 en 11.00 uur aanwezig zijn bij de politieke markt op het Raadhuisplein.
Toch is ook jouw hulp nog steeds welkom en maar ook hard nodig. Ik nodig je daarom ook van harte uit om op beide zaterdagen te komen helpen. Het is zeker niet de bedoeling dat je de hele zaterdag aanwezig hoeft te zijn maar 1 of 2 uurtjes maakt al heel veel uit.
Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met de organisatiesecretaris

Bart Polman, telefoonnummer 06-43857495 of via email: bart-polman@planet.nl.

Namens het bestuur

Bart Polman